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채용정보 전체검색

[재오픈] 나스닥 상장 글로벌 유명 OLED 기업 한국지사 CS Admin. 채용  (지원마감)
회사소개 나스닥 상장 미국계 유명 디스플레이 기업 한국지사
업무내용 / 자격요건 [담당업무]
Responsibilities:
The Customer Support and Office Administrator will support Commercial Sales, Partner and Vendor activities mainly. Specific tasks include:  
? Support local (Seoul Office) Sales, Partner, Vendor and other activities including U.S. headquarters  
? Coordinate sales activities between customers and headquarters, including PO transmittals, shipping/custom logistics, and other 
        sales support activities  
? Support customer, partner and vendor requests/ inquiries and coordinate with headquarters 
? Translate Korean documents into English and vice versa 

[자격요건]
Qualifications:
? Excellent written and spoken English for communication, translation and interpretation
? Expertise with Word, Excel, and PowerPoint as well as ability to become familiar with customer e-procurement systems (software, 
       web-based system facility) 
? Strong organizational and troubleshooting skills 
? An Advanced Degree preferred 
? Willingness to have office hours that overlap with UDC-U.S. for direct communications and travel to U.S. headquarters

[전형절차]
서류전형 - 컨설턴트 인터뷰 - 기업체  1차 면접 & 영어 테스트 - 기업체 2차 면접

[제출서류]
국, 영문이력서(경력기술서 포함)

[직무분야]
CS Administrator

[경력년수]
최소 5년 이상

[기본연봉]
면접 후 협의

[참고사항]
관리자 메모

[지원방법]
하단의 회원 온라인지원 혹은 ja@cnscout.co.kr 로 이력서를 보내 주시면 검토 후 헤드헌팅을 진행하여 드리겠습니다. 
기타사항 학력:대졸이상, 외국어:영어
직급/직책:Manager
근무지:경기도 판교
담당자 담당컨설턴트: 커리어앤스카우트 컨설턴트
연락처: 02-784-6210 /
이메일: aj@cnscout.co.kr
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